Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuję

Zamówienie tłumaczenia możesz dokonać z dowolnego miejsca. Wystarczy dostęp do internetu. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Krok 1 – wycena:
Prześlij do naszego biura tekst do wyceny. Możesz to zrobić poprzez formularz wyceny dostępny na naszej stronie lub zwyczajnie przesłać maila z załącznikiem na e-mail: kontakt@supertlumacz.com.pl

Krok 2 – odpowiedź:
W ciągu ok. 60 minut (w dni robocze od 8 do 18) otrzymasz od nas odpowiedź, która zawierać będzie:
– cenę tłumaczenia,
– realny termin wykonania tłumaczenia.
Jeśli jesteś osobą prywatną, prześlemy Ci także dane dotyczące płatności.
Jeśli reprezentujesz firmę lub instytucję, otrzymasz formularz zamówienia, który podpiszesz, opieczętujesz pieczątką firmową i przefaksujesz do nas (032 797 16 87) lub prześlesz mailem: kontakt@supertlumacz.com.pl

Krok 3 – tłumaczenie:
Po otrzymaniu Twojego zamówienia my przystępujemy do tłumaczenia, o czym poinformujemy Cię w ciągu kolejnych kilku-kilkunastu minut. Gotowe tłumaczenie prześlemy mailem i/lub w formie drukowanej ? zgodnie z życzeniem!
Płatności: Osoby fizyczne płacą z góry, firmy w ciągu 7-14 dni. Wystawiamy faktury VAT.

Krok 4 – płatności:

Za zamówione tłumaczenie zapłacisz w dogodny dla siebie sposób przez internet.
Możliwe sposoby płatności to:

1. Karty płatnicze (Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, American Express, Visa Electron).

2. Przelewy z konta bankowego online. W tabelce prezentujemy godziny otwarcia banków. To czas, kiedy przelew przez internet jest możliwy.

3. Przekazy pocztowe.

4. Moje Rachunki, Zapłać w Żabce, Ukash.

5. Płatności telefonem komórkowym, usługa Pay Per Call, Premium SMS/MMS.

Jeżeli masz jakieś pytania – śmiało skontaktuj się z nami mailowo, lub telefonicznie.

Telefon stacjonarny: 32 445 07 05
Faks: 32 797 16 87